מערכת Green Vent לפינוי עשן

מערכת אוורור מצוינת היא נדבך חיוני לכל מבנה – ביום יום היא אחראית על פינוי גזים מזהמים ומיטוב האוויר שאנו נושמים, אולם בעתות חירום, כאשר פורצת שריפה, תפקידה חשוב אף יותר: מערכת האוורור היא זו שאחראית על פינוי עשן והחלפתו באוויר נקי לנשימה. הימים האחרונים בהם פרצו שריפות רבות ברחבי המדינה העלו את המודעות לצורך המערכות אוורור ופינוי עשן מצוינות. גם בשל כך, חשוב שבבניין שלכם תותקן Green Vent (גרין ונט), מערכת האוורור המתקדמת בעולם לאוורור ולפינוי עשן.

מערכת גרין ונט, שפיתחה מטלפרס פתרונות חכמים, מערכת Green Vent מתנהלת במהירות וביעילות באמצעות פעולות קבועות המתבצעות בזמנים שהוגדרו מראש ובהתאם להתראות מדדי CO המתקבלים במערכת. תפעולה של המערכת מבטיח שזרימת האוויר תישאר קבועה ושרמת הפחמן החד-חמצני תעמוד בתקן בכל מקום בחניון. העדר התעלות המאפייניות מערכות מיושנות יותר, כמו גם השימוש במפוחים לשחרור עשן כגון אינדוקציה חזקים ושטוחים, מבטיח מראה אסתטי במיוחד, המאפשר חיסכון משמעותי בהתקנה ולתפעול.

גרין ונט גם מסתנכרנת עם כל מערכות בקרת המבנה בבניין כך שהיא מבטיחה ניהול רציף ונוח של כל המערכות המקיימות את המבנה, כגון מערכות חשמל, תאורה, מיזוג אוויר, תקשורת ועוד. עבור כל מבנה וחניון מבצעת מטלפרס פתרונות חכמים תכנון ממוחשב ייחודי באמצעות תוכנת CFD, המאפשר אופטימיזציה מלאה של תכנון המערכת בהתאם לצרכים הספציפיים של כל לקוח ולקוח.

מערכת Green Vent לפינוי עשן

חברת Metalpress Smart Solutions מערכת Green Vent לפינוי עשן
צור קשר
שיחה מהירה
קידום אורגני במנוע חיפוש בניית אתרים
Call
Mail