מה זה גלאי CO?

השימוש המוגבר בכלי רכב פרטיים מעמיד את האנושות מול צורך להתקין חניונים בכל מבנה ובניין. החניונים לרוב בנויים באזורים תת קרקעיים ואין במקום אוורור טבעי. מסיבה זו חשוב להתקין במקום מערכות אוורור שיפנו מהמקום את האוויר המזוהם ויכניסו אוויר נקי לשטח החניון. מערכות האוורור אכן מותקנות בחניונים והן אלו שמאפשרות כניסה למקום ונשימה של אוויר לתוך הריאות. אמנם אין מדובר על אוויר צח אבל קיימת אפשרות לעבור במקום וזה מה שחשוב.

הבטיחות בחניונים

מלבד לכך יש לציין כי החניון הוא מקום שחשוב לדאוג לבטיחות שלו. וזאת כדי שהמקום לא יהפוך להיות למלכודת מסוכנת למי שנמצא במקום. כיצד עושים זאת? באמצעות התקנה של גלאי CO. מדובר על גלאים חכמים מאוד שיש להם יכולת לזהות ולהתריע על שינויים מסוכנים בשטח החניון.

  • זיהוי שינוי בהרכב האוויר – הגלאים עוברים שלב של כיול בו מגדירים את כמויות החומרים המזהמים באוויר. כאשר הגלאי מזהה עלייה הוא מפעיל באופן אוטומטי את מערכות האוורור. באופן זה יש בקרה רציפה אחר האוויר בחניון ובעת הצורך השטח מאוורר באמצעות המפוחים המותקנים בשטח.
  • סיכון לשריפה – כמו כן מזהים הגלאים עלייה משמעותית בטמפרטורה מה שנחשב לסיכון לפריצה של שריפה. במקרה כזה מתריעים הגלאים ומאותתים על כך כדי שמתפעלי המקום יוכלו לפעול ולמנוע את פריצת השריפה.

תכנון, התאמה, התקנה

גילוי עשן בחניונים הוא אקט בעל חשיבות רבה כדי לעצור את האש במועד ולמנוע נזקים חמורים שהיא עלולה להביא עמה. אך כדי שהמערכת תפעל כראוי ואכן תעשה את העבודה חשוב לתכנן את המערכת במקצועיות רבה, להתאים את המרכיבים השונים בצורה מדויקת לנתוני השטח וכן זה לזה. ולאחר מכן לבצע התקנה מותאמת. באופן זה החניון יוכל לשמש אתכם בבטחה.

מטלפרס פתרונות חכמים מזמינה אתכם להתרשם.

צור קשר
שיחה מהירה
קידום אורגני במנוע חיפוש בניית אתרים
Call
Mail