למה דווקא מערכת לניהול עשן

אם אתם שואלים את עצמכם למה להצטייד דווקא במערכת לניהול עשן כדאי שתמשיכו לקרוא. מיד תקבלו את כל התשובות שיגרמו לכם להבין שמדובר במערכת חיונית – מה שאומר שגם אתם חייבים לעצמכם אחת כזאת.

 

מה עושה מערכת לניהול עשן?

מערכת לניהול עשן היא מערכת שמזרימה אוויר נקי לכל מקום הן בשגרה והן בחירום, כך שהיא מספקת לא רק איכות חיים אלא גם מצילה חיים במידת הצורך. מערכת זו כוללת מערכת אוורור ומערכת לפינוי עשן שעובדות בצורה משולבת. המשמעות היא שאתם מקבלים את מבוקשכם בכל מצב שבו אתם נמצאים, כלומר מצב שגרה או מצב חירום.

לדוגמה, בשגרה פועלת מערכת האוורור ומפזרת אוויר נקי ברחבי הבניין לפי הגדרות שנקבעו עבורה מראש, כך שהאוויר מפוזר בצורה האופטימלית מבחינתכם הן מבחינת הכמות והן מבחינת הכיוון. בחירום מערכת פיזור העשן נכנסת לעבודה באופן אוטומטי באמצעות מפוחים שמספקים למבנה אוויר נקי.

 

למה לרכוש מערכת לניהול עשן?

רכישת מערכת סינון לניהול עשן מספקת לכם יותר מאוויר נקי. מכיוון שמערכת זו משלבת מערכת אוורור ומערכת לפינוי עשן היא מאפשרת ליהנות מכל העולמות, כלומר יתרונות שלא קיימים בכל מערכת בנפרד.

למשל, שליטה מסונכרנת על כל מערכות הבקרה במבנה: תאורה, מיזוג אוויר, חשמל, תקשורת ועוד. כמו כן, מערכת לניהול עשן כוללת גלאי CO  שמבטיחים רמת פחמן דו-חמצני במבנה שלכם שעומדת בתקנים. עם זאת, יש מערכות מתקדמות לניהול עשן שמאפשרות ליהנות מיתרונות נוספים ובראשן – מערכת גרין ונט של חברת מטלפרס.

מערכת זו מפנה גזים רעילים מהמבנה באופן שגרתי ומפנה עשן בעת שריפה, כך שנוצרים נתיבי מילוט וחילוץ. בנוסף, מערכת זו אינה כוללת תעלות לפיזור אוויר ומפוחים מגושמים. העדרם מאפשר להתקין את המערכת במבנים בעלי תקרות נמוכות (למשל חניונים) , להבטיח מראה אסתטי של המבנה וליהנות מחסכון ניכר בעלויות התפעול ובצריכת האנרגיה.

צור קשר
שיחה מהירה
קידום אורגני במנוע חיפוש בניית אתרים
Call
Mail