ניהול אוורור ופינוי עשן

ניהול אוורור ופינוי עשן נעשה בשגרה ובחירום כדי להבטיח אוויר נקי. ניהול עשן כולל מערכות אוורור ומערכות לפינוי עשן שמשולבות זו בזו:

  • בשגרה מערכת האוורור מפזרת את האוויר בבניין בצורה אופטימלית בכמות המדויקת ובכיוון הרצוי (שניהם הוגדרו מראש)
  • בחירום המערכת לפינוי עשן מבטיחים תנועה חופשית ומדויקת של אוויר מתוך המפוחים.

אחת המערכות המתקדמות בעולם (אם לא המתקדמת מכולן) לניהול עשן היא מערכת גרין ונט (Green Vent) של חברת מטלפרס.

 

מערכת לניהול עשן גרין ונט (Green Vent)

מערכת זו מיועדת לאוורור ולניהול עשן בחניונים, אולמות תעשייה ומחסנים ומבצעת פעולות קבועות בזמנים שהוגדרו מראש, הן בשגרה והן בחירום.

  • בשגרה המערכת מפנה את הגזים שהצטברו במבנה ומזרימה אליו אוויר נקי באיכות גבוהה
  • בחירום המערכת פועלת בצורה אוטומטית ומפנה במהירות עשן שנמצא במבנה, כך שנוצרים נתיבי מילוט נקיים מעשן לפינוי בטוח מהמבנה וגישה בטוחה של כוחות החילוץ. בנוסף, המערכת מזרימה למקום אוויר נקי.

רכישת מערכת זו מאפשר לכם ליהנות מיתרונות רבים:

  1. חיסכון בצריכת האנרגיה ובעלויות התפעול שמתחיל עוד בזמן ההתקנה מסיבה אחת – היא אינה מצריכה תעלות לפיזור אוויר ומתאימה גם למקומות עם תקרות נמוכות (למשל חניונים).
  2. מראה אסתטי ונקי של המבנה שבו היא מותקנת הודות למה שאין בה – תעלות אוורור או מפוחים מגושמים.
  3. פעילות מתוזמנת מראש שמבטיחה זרימת אוויר קבועה, רמה של פחמן דו-חמצני שעומדת בתקן ושליטה מסונכרנת על כל מערכות הבקרה שנמצאות במבנה: תאורה, מיזוג אוויר, חשמל, תקשורת ועוד.

 

חברת מטלפרס

רכישת מערכת גרין ונט לניהול עשן היא הבחירה הנכונה מסיבה נוספת – היא מיוצרת ע"י חברת מטלפרס שיש לה ניסיון של 70 שנה במציאת פתרונות חכמים של מערכות אוורור, הן כאלו שמשפרים את איכות החיים והן כאלו שמצילים חיים. מערכת גרין ונט לניהול עשן מוכיחה שאפשר לשלב בין השניים בהצלחה.

צור קשר
שיחה מהירה
קידום אורגני במנוע חיפוש בניית אתרים
Call
Mail