מפוח לפינוי עשן בחניונים

מבנים המשמשים לתעשייה וכן ייצרני מזון, מסעדות ומטבחים מוסדיים זקוקים לפתרונות לאספקת אוויר נקי, לאוורור נאות. לא סתם מפוחים קטנים נדרשים לחניונים כי אם מפוחים לפינוי עשן בחניונים– יותר גדולים, יותר חזקים, יותר עמידים.

הספק חזק וכושר שאיבה

במה ניכר מפוח לפינוי עשן בחניונים? בראש ובראשונה, הוא ניכר בהספקו החזק ובכושר השאיבה המעולה. מפוח יכול להיות בעל תצורות שונות, יש מפוחים המשולבים עם תעלות או צינורות ויש כאלה המותקנים מעל גגות. יש מפוחי כפות ומאווררי ענק ודגמים ייעודיים לשאיבת עשן או לסילוק גזים רעילים וריחות כבדים.

סילוק עשן והזרמת אוויר

כל חניון זקוק לפתרונות ניהול עשן ייעודיים משלו ייעודיים משלו. יש מפוחים לפינוי עשן שנועדו אך ורק להוציא עשן החוצה, כאשר מערכת נפרדת מכניסה אוויר טרי פנימה. יש מפוחים שיודעים לבצע גם סילוק של עשן וגם הזרמת אוויר. תחלופה האוויר נחוצה כדי למנוע הצטברו של גזים רעילים וכדי לסלק ריחות לא נעימים. למעשה, מפוחים עשויים להביא תועלת אף אם מדובר במפעלים שבהם אין נוכחות רצינית של עשן אך רוצים להפיק סביבת ייצור אופטימלית ונעימה.

יש פתרונות שקטים

בעוד שמפוחים נתפסים כדבר מה מרעיש, המייצר קולות שאיבה ויניקה, מפתיע לגלות כי יש גם דגמים חזקים ובה בעת גם שקטים. באם מפוח פינוי עשן בחניונים נוכחי מרעיש יתר על המידה, אם המפוח שהתקלקל הפריע לעובדים וחייב שימוש באטמי אזניים או אוזניות, כדאי להביא בחשבון התקנה של מפוח שקט. זה נחוץ גם למפעלים המצויים בסמוך למבני מגורים.

מפוח תקני לראש נקי מדאגות

אילו עוד אפיונים ישנם לכל אותם מפוחים המיועדים לתעשייה? קודם כל, אלה דגמים שבדרך כלל חייבים לעמוד בתקן נתון, תקן ישראלי או בינלאומי מוכר. פעמים רבות תהייה העדפה לדגמים עמידים בפני טמפרטורה גבוהה ולחצים ניכרים. זה חשוב לראש נקי מדאגות. אי לכך, חשוב כי המתקין והספק יהיו גורמים מאוד מקצועיים. שילוב בין התקנה מקצועית לבין בחירה המפוח הנכון יביאו לשקט תעשייתי, בטיחות משופרת ואווירה ראויה. במידת הצורך, ניתן להתקין מפוחים ומאוורים ממוגנים, בשילוב רשתות או עם כיסויים דקורטיביים (להתקנה בגגות).

צור קשר
שיחה מהירה
קידום אורגני במנוע חיפוש בניית אתרים
Call
Mail