מפוחים לאוורור עשן

במקרים מסוימים, מפוח אוורור עשן תעשייתי עשוי לחולל את כל ההבדל בין נפשות שניצלות, לבין מצב טראגי, חס וחלילה. מפוחים לפינוי עשן מהווים את התשובה והמענה המדויקים ביותר במקרים שעות חירום, היות ומפוחים אלו מסוגלים לעבוד גם בעיצומה של השריפה. בואו נדבר על מערכות גילוי אש ועשן אוטומטיות.

מפוחי אוורור עשן תעשייתיים חייבים לעמוד בתקנים מאוד מוגדרים, שהוגדרו על ידי החוק במדינת ישראל ועל ידי רשות הכבאות הארצית. כאשר אתם מתקינים מפוחי עשן תעשייתיים, אתם למעשה מובילים לכך שחיים יוכלו להינצל בשעות חירום של עשן ואש. מזמן כבר ידוע כי עשן מהווה גורם בריאותי חמור ביותר, וחובה לזכור גם שבמקרים רבים, העשן יכלול גזים רעילים ביותר. על פי החוק בארץ, מבנים המכילים כמויות גדולות של אנשים, מחויבים בהתקנת מערכות שונות לגילוי עשן ואש. בכל מקרה בו מבנה ציבורי, עסקי או ארגוני לא עומד בתקנים המוגדרים בחוק עבור גילוי עשן ואש, אותו מבנה לא יקבל רישיון עסק ולא תהיה באפשרות המבנה להיות מתופעל ושמיש.

כיצד מפוחים פינוי עשן עובדים?

מטלפרס מערכות עשן (METALPRESS), היא חברה המתקינה ומשווקת מפוחים תעשייתיים לאוורור עשן ופינוי עשן, תוך כדי שהיא מקפידה לעבוד אך ורק בצמוד לתקנים המוגדרים בחוק לגבי מפוחי עשן. כשמתקינים מפוחים לפינוי עשן, חובה להסתייע בחברה המספקת שירות מקצועי ביותר, היות ומדובר בנפשות של אנשים שעשויות להינצל בשעת שריפה.

חברת מטלפרס עוסקת בתחום זה של מערכות גילוי עשן ואש למעלה מ-70 שנים של עשייה מוצלחת ובטוחה. החברה מתקינה מפוחים לאוורור עשן המצוידים בחיישנים אוטומטיים לגילוי העשן עצמו. ברגע שהחיישנים המותקנים על המפוח מגלים עשן בכמות המסמנת שריפה ודליקות, המפוח יפעל אוטומטית ויחל במלאכת פינוי שחרור עשן מאולץ מהמבנה. חשוב לציין כי מבנים המצוידים במפוחי פינוי עשן, הם מבנים שהמבקרים בהם מרגישים הרבה יותר בטוחים. כאשר לקוחות מרגישים בטוחים ומוגנים, הם יישארו זמן ממושך יותר במבנה העסקי או הציבורי, יבצעו יותר רכישות וכדומה. מעבר לנוחיות של המבקרים במבנה, חובה להזכיר כי ישנם מבנים מסוימים אשר מחויבים בהתקנת מפוחים פינוי עשן וללא התקנת המפוחים הללו, המבנה לא יקבל את אישורו לקבל קהל.

האם מפוחי עשן יכולים להישרף?

מפוחים לפינוי עשן במבנים ציבוריים ובמבנים גדולים אחרים, נועדו למען מטרה אחת. המטרה שלשמה מפוחי עשן מותקנים, היא פינוי העשן גם במהלך עיצומה של השריפה. מפוחים לאוורור עשן מסוגלים לתפקד ולהמשיך לעבוד גם תחת טמפרטורות לוהטות של 400 מעלות, מה שמבטיח פינוי מוצלח של העשן, גם אם מדובר בשריפה משמעותית.

מפוחים תעשייתיים לשחרור עשן מותקנים על גגות של מבנים ציבוריים, אך גם ניתן לראות מפוחי עשן מותקנים על צידם של מבנים. בכל מקרה בו נדרשת התקנת מפוח לפינוי עשן תעשייתי, יש לשכור את שירותיהן של חברות מומלצות בלבד, היות ומדובר בלא פחות מאשר ביטחונם של בני אדם.

צור קשר
שיחה מהירה
קידום אורגני במנוע חיפוש בניית אתרים
Call
Mail