הסיבה שאתם יכולים לנשום בשקט -מפוחי עשן

שריפה בבניין מגורים או בבניין משרדים היא אולי תרחיש מדאיג, אך למרבה הצער לא נדיר. כדי שתוכלו לישון בשקט, חשוב שתדעו גם שאתם יכולים לנשום בשקט. איך? תודות למפוחי עשן של חברת Metalpress פתרונות חכמים. מפוחי עשן הם הרכיב הכי בולט במערכות אוורור וניהול עשן וגם אחד האמצעים החשובים ביותר לצמצום פגיעות בעת שריפה ולסיוע למילוט אנשים מבניין בוער. בעת שריפה נכנסים מפוחי העשן לפעולה ויונקים את העשן באופן שיוצר נתיבי בריחה נקיים מעשן, ומאפשר פינוי וגישה בטוחים לכיבוי אש יעיל ומהיר. בשל כך הפכו מפוחי עשן ומערכות לאוורור וניהול עשן למרכיבים הכרחיים בכל בניין שנבנה, ולחובה הנתונה לפיקוח ואישור רשויות הכיבוי והתקנים בארץ ובעולם.

אז מה בעצם עושים מפוחי עשן?

בזמן שריפה פועלים מפוחי העשן באופן אוטומטי ומפנים את העשן בקצב מהיר: הם יונקים את העשן ומסיטים אותו לנקודות היציאה שהוגדרו לשם כך בעת תכנון מערכת האוורור וניהול העשן. גם כאן, הכול מתחיל בתכנון: מספר המפוחים במבנה, מיקומם הספציפי והפיזור המדויק שלהם בו חשוב במיוחד כדי שבעת שריפה יצליחו המפוחים לפזר את העשן במהירות האפשרית ובאופן מיטבי. לכן מסתייעים אנשי המקצוע של Metalpress פתרונות חכמים לא רק בניסיונם רב-השנים אלא גם בתוכנה ייחודית המאפשרת לבחון את תפקודה הריאליסטי של מערכת האוורור וניהול העשן עוד בשלב התכנון, ולבדוק שהתכנון התיאורטי אכן עובד בשטח – כך אפשר לא רק להפיק תכנון אופטימלי עבור הלקוח, שמוודא שאין אוורור-יתר או אוורור-חסר, אלא גם לדעת בוודאות שבזמן חירום יפעלו מפוחי העשן כמתוכנן.

Metalpress פתרונות חכמים מציעה לא רק מפוחי עשן אלא פתרונות מלאים למערכות אוורור וניהול עשן, משלב התכנון ועד שלב ההתקנה והתפעול. החברה מציעה ללקוחותיה אופטימיזציה מלאה של תכנון המערכות כולל סימולציה בתנאי אמת לצורך בחינת פעולתה של המערכת המתוכננת, ייצור המערכת על שלל רכיביה וכמובן התקנה מושלמת תוך התאמה מיטבית לצרכים ולדרישות של כל לקוח. התוצאה: מחירים תחרותיים, רמת שירות גבוהה, חיסכון בזמן ובעלויות, והתייעלות אנרגטית משמעותית.

צור קשר
שיחה מהירה
קידום אורגני במנוע חיפוש בניית אתרים
Call
Mail